Гарантія та умови експлуатації

ІНСТРУКЦІЯ
 
Продукція меблевої фабрики «Лорі» створена, щоб надійно слугувати Вам довгі роки. Наші меблі виготовлені з екологічно чистого матеріалу та вирізняються своєю якістю і надійністю. Вся продукція проходить контроль якості на кожному з етапів виробництва. Всі вироби меблевої фабрики «Лорі» відповідають ДСТУ 4414:2005. Ми потурбувалися, щоб наші меблі приносили тепло та затишок у Ваш дім.
 
Для того, щоб меблі довгий час зберігали гарний стан та не виходили з ладу, необхідно дотримуватися простих правил:
 
Меблі необхідно використовувати тільки за їхнім прямим призначенням. Будь-яке нецільове використання меблів може нести за собою псування покриття, зміну геометрії конструкції та зовнішнього вигляду.           
Для запобігання зміни кольору покриття не допускайте прямого впливу сонячних променів на меблі. Меблі, що постійно перебувають під дією сонячних променів з часом можуть тьмяніти.      
Рекомендована температура експлуатації дерев’яних меблів від +2⁰С до +45⁰С. Не допускайте контакту меблів з гарячими предметами або з випромінюванням, що спричиняє нагрівання поверхні. Уникайте різких перепадів температури, адже це може спричинити деформацію виробів. Не розташовуйте меблі поблизу холодних чи вогких стін (відстань не менше 0,5 метра).       
 Меблі з натуральної деревини мають експлуатуватися при відносній вологості повітря від 45% до 70%. Такі показники вологості рекомендовані не тільки для користування меблями, але і є оптимальними для здоров’я людини в цілому. Підвищена або понижена вологість повітря може спричинити деформації деревини, викривлення стільниці, утворення тріщин. 
 Не забувайте регулярно провітрювати приміщення. Це допоможе позбавитися надлишкової вологості в кімнаті, зберегти повітря свіжим.
Для точного визначення рівня вологості повітря користуйтеся гігрометром, адже на відміну від температури, вологість дуже складно виміряти на відчуття.
Ні в якому разі не допускайте впливу агресивних рідин (кислот, масел, розчинників, спирту, води, ацетону, паливних матеріалів тощо) та абразивних матеріалів на меблі. Це може спричинити псування лакофарбового покриття. Використовуйте тільки пристосовані для деревини засоби чищення. Рідину, що потрапила на поверхню виробу, необхідно якнайшвидше протерти сухою серветкою.    
Не використовуйте спеціалізовані засоби захисту для меблів, які містять силікон та масла, адже їх використання унеможливить подальшу реставрацію або ремонт меблів (стосується лише лакових покриттів).
Не накривайте стіл скатертиною, що не пропускає воду, адже це спричинить утворенню конденсату під нею та зіпсує лакофарбове покриття, також можливе викривлення стільниці та утворення тріщин. Рекомендуємо перед прийманням їжі не накривати стільницю, а використовувати індивідуальні бамбукові килимки або такі, що пропускають повітря.
Сидіння з натуральної шкіри та шкіряного замінника необхідно протирати вологою серветкою або використовувати спеціальні засоби по догляду за ними. Сидіння з тканини необхідно чистити спеціальною щіткою, допускається чищення звичайним або миючим пилососом.
Металеві поверхні протирати тільки сухою ганчіркою. Використання вологої ганчірки може призвести до корозії металевого покриття. 
Меблі фабрики «Лорі» пристосовані для експлуатації виключно в житлових приміщеннях з відповідними умовами температурно-вологісного режиму. Експлуатація в інших типах приміщень або використання на відкритому повітрі може призвести до псування меблів і, як наслідок, втрати права на безкоштовне гарантійне обслуговування. 
Порушення правил експлуатації позбавляє права покупця на безкоштовне гарантійне обслуговування.
 
Прийом виробів
При отриманні виробів (на складі, в магазині або вдома) перевіряйте цілісність та комплектність вашої продукції. Перевірку необхідно здійснювати шляхом огляду усіх деталей виробу. Необхідно звернути увагу на комплектність замовлення, наявність видимих дефектів (подряпин, сколів, вм’ятин, дефектів фарбування).
Гарантія розповсюджується на всі вироби меблевої фабрики «ЛОРІ» та становить 24 місяці з моменту отримання товару покупцем. Для здійснення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до магазину, в якому Ви придбали продукцію, або звернутися до заводу-виробника.
 
Гарантійне обслуговування не надається в наступних випадках:
При відсутності документа, що підтверджує придбання нашої продукції (чек, договір, накладна).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
У випадку використання виробів не за прямим призначенням.                                                                                                                                                                                                       
У випадку механічних пошкоджень, викликаних необережною експлуатацією виробу.                                                                                                                                                    
У випадку використання агресивних рідин та абразивних матеріалів при догляді за виробами.                                                                                                                 
Після самостійного ремонту або внесення змін у конструкцію. 
Після закінчення гарантійного терміну.
При не виконанні умов експлуатації.
При перевищенні допустимих навантажень на виріб.
При використанні або зберіганні меблів у нежитлових приміщеннях або приміщеннях з невідповідними кліматичними умовами. 
При виявленні видимих ознак невідповідних умов зберігання або експлуатації (збільшення в розмірі деталей більш ніж на 0,5% від початкового розміру, викривлення поверхонь стільниць, видимість клейових швів між ламелями стільниць, поява мікротріщин – результат підвищеної вологості в умовах зберігання та експлуатації).
Недоліки, які виявлені під час гарантійного терміну, будуть виправлені безкоштовно. Несправності або недоліки, які не підлягають під гарантійні зобов’язання, можуть бути виправлені за окрему плату (вартість визначається індивідуально). 
Логістичні витрати на доставку меблів при гарантійному обслуговуванню оплачуються Покупцем. Зі свого боку, фабрика максимально посприяє зменшенню витрат на логістичні послуги та зробить все можливе для максимально короткого терміну ремонту або заміни. 
 
При виявленні недоліку на виробі слід зробити наступне:
Звернутися в місце продажу меблів та сповістити менеджера про рекламаційний випадок.
Надіслати фото- або відео- фіксацію проблемного виробу. 
Написати заяву від руки на ім’я продавця про рекламаційний випадок з описом виникнення рекламації, та відправити на електронну пошту фотокопію заяви. 
Відділ рекламації розгляне випадок рекламації протягом тижня та сповістить вас про результат.
Менеджер запропонує варіанти вирішення вашої проблеми.
Діяти згідно з інструкціями менеджера.
 
Випадки, які не є виробничими дефектами:
Особливості текстури деревини. Відмінність у інтенсивності забарвлення тангентальної та радіальної структури, наявність серцевинних променів, наявність мілких сучків, вічок, ущільнень, та інші особливості текстури, не можуть вважатися дефектом, оскільки є невід’ємною частиною текстури деревини. 
Незначні відмінності забарвлення готового виробу та взірця. Це зумовлено:
властивістю деревини дуба до потемніння під дією ультрафіолету;
можливими відмінностями у різних партіях фарбників; 
особливостями текстури окремих партій деревини.
Наявність незначної кількості шпаклівки.
Знаходження однієї з ніжок стільця поза межами площини до 1 мм. 
Дефекти, зазначені у ГОСТ 16371-93, але не більші, ніж на експозиції магазину, або сайті www.lori.com.ua. 
Видимість текстури деревини на емальних кольорах (білий, рал). 
 
Дотримуйтесь простих правил експлуатації меблів з натуральної деревини і вони будуть слугувати вам довгі роки.